به گزارش ایرنا محمداسماعیل مجلسی روز یکشنبه در جمع پرشور راهپیمایان سراوانی اظهار داشت: هیچ برادر شیعه ای نباید اجازه دهد که به مقدسات اهل سنت توهین شود و هیچ اهل سنتی نیز اجازه توهین به مقدسات تشیع را ندارد چرا که ایجاد تفرقه در میان جامعه توطئه دشمن است.
وی با بیان اینکه سه عنصر رهبری، مردم و دین سبب شکل گیری انقلاب اسلامی شد گفت: سیر تکاملی شکل گیری انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) از زمان همراهی مردم آغاز شد و در 22 بهمن سال 57 به ثمر نشست.
وی افزود: خدشه وارد شدن به هر یک از سه عنصر رهبری، مردم و دین سبب تضعیف انقلاب خواهد شد.
وی شکل گیری گروههای تروریستی مانند داعش را حربه دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان دانست و گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش رزمندگان اسلام با این جریانات به خوبی مقابله شد.
رئیس هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشورهای مستکبر جهان با برنامه از پیش تعیین شده و انتشار اخبار دروغین می خواهند اذهان عمومی را علیه ملت ایران تحریک کنند.
مجلسی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند از طریق رسانه های خود فعالیت‌ های سپاه پاسداران، بسیج و ارتش را در حوزه سازندگی زیر سوال ببرند و مورد هجمه قرار دهند
وی تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا به مانند ایران با نیروهای مسلح و جان بر کف در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی همراهی نمی شود.
وی افزود: با وجود تلاش های دشمنان برای تضعیف ایران و ایجاد تفرقه، مردم شیعه و سنی در تمام نقاط کشور به ویژه سیستان و بلوچستان در سایه وحدت همواره از رهبری، نظام و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
به گزارش ایرنا مردم سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان همگام با سایر نقاط ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت خود از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، رهبری و نظام را فریاد زدند.
7336**3042 خبرنگار: احسان بختیاری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.