به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌ پرور روز چهارشنبه در نخستین اجلاسیه شهدای علما و روحانیت از سلسله برنامه های کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: علما و روحانیون همواره در راه حفظ دین اسلام جان خود را فدا کرده اند و در مقابل تبلیغات سوء دشمنان علیه اسلام، به پا خواسته اند.
وی افزود: دشمنان همواره به دنبال شکاف بین مردم و روحانیت هستند و چنانچه در این توطئه موفق شوند اسلام ناب به خطر می افتد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: کشورهای غربی به دنبال نفوذ در ایران هستند و همچون گرگ در لباس گوسفند قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.
وی با اشاره به متعادل نبودن ترامپ گفت: مردم آمریکا گرفتار فردی احمق به عنوان رئیس جمهور شده اند که گاه دل آدم به حال آنان می سوزد.
به گزارش ایرنا در پایان این نشست از تمبر شهدای طلبه و روحانی و نیز سه کتاب محراب خونین، بیرق دار وحدت و سید الشهدای سیستان رونمایی شد.
نخستین اجلاسیه شهدای علما و روحانیت از سلسله برنامه های کنگره ملی شهدای سیستان وبلوچستان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان کشوری و لشکری، علمای شیعه و سنی و خانواده معظم شهدا امروز/چهارشنبه/در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
7311**6081 خبرنگار: اسماعیل مرادقلی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.