به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین یدالله حبیبی روز چهارشنبه در همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی که در سرسرای نهاد نمایندگی رهبری درامور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر نظام خود مراقبتی در جامعه وجود نداشته باشد مشخص نیست که بتوانیم به اهداف اصلی انقلاب اسلامی برسیم.
وی ادامه داد: در تمام کشورهای دنیا نظام های خود مراقبتی وجود دارد که در جمهوری اسلامی ایران در قالب ستاد امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده هر جامعه ای که می خواهد به رشد و تعالی برسد باید پایش و مراقبت هایی در آن انجام شود تا از مسیر اصلی خود خارج نشود.
وی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در واقع این پایش ها و خود مراقبتی ها را در جمهوری اسلامی بر عهده دارد.
مشاور دبیرکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بزرگترین معروف است.
حجت الاسلام حبیبی اظهار داشت: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید با برنامه ریزی درست و تبیین موضوعات مختلف اهداف خودشان را به جامعه منتقل کنند.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر عامل نجات بیماری های روحی در جامعه است و همگان نسبت به ترویج این 2 فریضه الهی در جامعه مسئول هستند.
وی افزود: با توجه به اینکه آموزش بیشترین تاثیر را بر روی انسانها می گذارد؛ بنابراین اعضای ستاد های امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استانهای کشور از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده است.
به گزارش ایرنا همایش نهضت حسینی امر به معروف و نهی از منکر و ارزش های انقلاب اسلامی امروز/چهارشنبه/ با حضور حجت الاسلام والمسلمین یدالله حبیبی مشاور دبیرکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، علما، ریش سفیدان و فرماندهان نظامی و انتظامی در سرسرای نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت این استان برگزار شد.
همچنین در این همایش از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.