به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در همایش 'من غدیری‌ ام' در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام و اسلام درهمه شیوه‌های جنگی با انقلاب اسلامی شکست‌های سنگینی متحمل شده اند امروز دشمن با همه توان جنگ اقتصادی را به عنوان آخرین نوع جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: امروز دشمن همه همت خود را در بخش اقتصادی و زمینه های دیگر به کار گرفته تا حلقه اقتصادی را بر ایران تنگ‌ تر و مردم را از این طریق از نظام ناراضی کند.
وی تاکید کرد: اگر در برخی موارد مشکلاتی هست بخاطر اشتباه ها و ناکارآمدی برخی از مدیران و مسئولان است.
صفایی بوشهری افزود: با توجه به اینکه تهاجم اقتصادی دشمن آخرین جنگ نرم آنها علیه نظام است و پس از آن چیزی علیه نظام ندارند که ارائه کنند باید در این زمینه با بکارگیری درست اقتصاد مقاومتی این مرحله حساس را بگذرانیم.
وی بیان کرد: مدیران اقتصادی باید با هوشیاری شرایط را مدیریت و مردمدار باشند و قوه قضائیه نیز باید با عوامل اخلال اقتصادی بشدت برخورد کرده و مردم نیز آنها را یاری کنند.
امام جمعه بوشهر گفت: دشمن می‌ خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و در این ارتباط آدرس غلط به مردم می‌ دهد در این شرایط تنها راه برون‌رفت از فتنه اقتصادی دشمنان این است که بطور کامل از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروی کرده و آن را در امور اجرایی کنیم.
وی با اشاره به اهمیت عید غدیر افزود: پیامبر اعظم (ص) در دین اسلام به عنوان دین خاتم همواره به دنبال این بود که بعد از خودش همچون ادیان گذشته این دین دچار انشقاق و فرقه‌ای نشود.
صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بعد از پیامبر اسلام (ص) ولایت امام علی(ع) بخاطر مسائلی مراعات نشد و اسلام نیز 73 فرقه شد، افزود: امام علی(ع) بعد از شخصیت پیامبر اسلام شخصیتی است که در تاریخ بشریت همانندش آفریده نشده است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.