مشاور وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای تامین شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات، رشتخوار و زاوه در تربت حیدریه با تحلیل قیام حضرت سیدالشهدا (ع) و اهداف قیام آن حضرت افزود: جعل زدایی، مهم ترین هدف قیام کربلاست.
وی اظهار داشت: دشمن با نگرانی نسبت به دستاوردهای منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در صدد است به اشکال مختلف در تعاملات و ارتباطات ایران اسلامی با کشور های منطقه خدشه ایجاد کند.
مشاور وزیر اطلاعات با تأکید بر اهمیت و جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با هدف انشقاق بین مردم و حاکمیت، وضعیت معیشتی مردم را هدف قرار داده و با رویکرد فشار اقتصادی بر جداسازی مردم از انقلاب اسلامی تمرکز کرده است.
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی افزود: مردم ایران اسلامی با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری و بصیرت این توطئه دشمنان را نیز نقش بر آب خواهند کرد.
وی به چالش کشاندن توان مدیریتی کشور، تضعیف الهام بخشی جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در مردم، ترویج خرافات و خارج نمودن جمهوری اسلامی از محیط قدرت را از اهداف دشمن در شرایط فعلی برشمرد.
وی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر نیروهای اطلاعاتی، نظامی و امنیتی با تیزبینی و اقتدار، دشمن را زیر نظر داشته و هر تهدید را در نطفه خفه خواهند کرد.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.