به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: این همایش در راستای توجه به نام گذاری امسال به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت بخش اقتصاد در مقابله با دشمنان در طول 28 سال، نامگذاری 11 سال را به بخش اقتصادی اختصاص دادند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران که پس از پیروزی انقلاب با اتکا به توان نیروهای نخبه خود توانست در تمام زمینه های علمی پیشرفت کند امروز نیز با حمایت مردم می تواند در زمینه برخی تولیدات داخلی که بیشتر مردم مشتاق استفاده از نوع خارجی آن هستند به حدی از کیفیت برسد که در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.
وی ادامه داد: سپاه سلمان برای حمایت از کالای ایرانی ستادی را به همین نام تشکیل و در قالب کمیته های فرهنگ و محتوا، رسانه و تبلیغات، نمایشگاه، امنیت، ایمنی، اجرایی و پشتیبانی برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش شبانان و گله داران در راستای حمایت از تولیدات عشایر استان خبر داد و افزود: این همایش نیز با حضور مسئولان کشوری و همکاری سازمان عشایر 25 اردیبهشت در زاهدان برگزار می شود.
وی ترویج سبک زندگی ایرانی، ترویج الگوی صحیح مصرف کالای داخلی، تحکیم وحدت و ارزش گذاری به نقش عشایر در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.