به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: 29 فروردین یکی از ایام الله انقلاب اسلامی است که در این روز امام راحل(ره) با اعتماد و اطمینان به ارتش حیاتی دوباره بخشید.
امیرسرتیپ دوم محسن تقی زاده اظهار داشت: این روز یاد آور ژرف نگری و وسعت دید رهبر انقلاب در تثبیت و بقای ارتش است به طوری که جنجال معاندان و مخالفان ارتش را به مرز نابوی و انحلال کشانده بود.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) با پیوند ارتش به اقیانوس بیکران مردم آن را به یک ارتش الهی تبدیل کرد گفت: تشخیص درست، قاطعیت و شجاعت آن بزرگ مرد تاریخ در حفظ ارتش موجبات افزایش قدرت نظامی و توان نوپای این نظام الهی را فراهم کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان افزود: ثبات و امنیت پایدار همه جانبه و مثال زدنی امروز جمهوری اسلامی که مایه آرامش ملت، پیش رفتن کشور به سمت اهداف و آرمان های متعالی و درخشندگی آن در وضعیت پر آشوب منطقه شده مرهون نقش آفرینی سرنوشت ساز نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه و وحدت و هماهنگی این 2 سازمان به عنوان بازوان پرتوان و مقتدر دفاعی کشور است.
وی تصریح کرد: وحدت، همدلی و هم افزایی آحاد نیروهای مسلح در تحقق ماموریت های خطیر واقعیتی انکار ناپذیر است و همه نیروهای نظامی کشور آن را تکلیف شرعی و وظیفه سازمانی خود می دانند.
وی ادامه داد: امروز به مدد و لطف الهی و تحت منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب ارتش دژ مستحکم نظامی کشور و ملت ایران محسوب می شود.
وی افزود: ارتش هم امروز همچون ادوار گذشته همگام با سایر نیروهای مسلح برای مقابله های سخت و قاطع با بدخواهان جمهوری اسلامی دست بکار است.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت و حماسه آفرینی های فرزندان ملت، ارتش دلاور، سایر نیروهای مسلح، مدافع انقلاب و کشور در صحنه امنیت افزایی، صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.
وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در موفقیت های ارتش جمهوری اسلامی افزود: رهبری معظم از ابتدای انقلاب در کنار ارتش بوده و همواره با ارائه راهکارها و رهنمود مسیر ارتش را شکل دادند به طوری که زمینه ساز چنین نیروی مسلح مقتدر شدند.
به گزارش ایرنا نیروهای مسلح در پایان این آیین از مقابل کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا رژه رفتند.
آیین سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در شهرستانهای زاهدان، خاش، ایرانشهر و زابل برگزار شد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.