عباس عراقچی گفت: شعار 'استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی' در کشور محقق شده است.

به گزارش ایلنا از چالوس،عباس عراقچی  در جمع راهپیمایان 22 بهمن مردم چالوس افزود : امروز اگر دیده می شود جوانان غیور ، شجاع و مقتدرایران اسلامی بویژه مدافعان حرم در آن سوی مرزها برای صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی دشمنان می جنگند خلق این حماسه ها ریشه در انقلاب اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح دارد.

وی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : ملت ایران با گذشت حدود چهاردهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان به اصول ، ارزش ها و دستاوردهای این انقلاب پایبند است چرا که شعار انقلاب که 'استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی' است در کشور محقق شده است.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی گفت : فریادهای مرگ برآمریکا ادامه خواهد داشت و راهبرد مرگ بر آمریکا در حقیقت مرگ بر سیاست های قدرت طلبی ، زیاده خواهی و زورگویی استکبار جهانی است.

عراقچی افزود : روز 22 بهمن در حقیقت پایان دادن به دخالت ها و سرپیچی از امیال قدرت های زورگو در ایران اسلامی است و برای ملت ایران جای افتخاراست که می تواند به طور مستقل عمل کند و در برابر زیاده خواهی دشمنان سرتعظیم فرود نیاورد.

وی اظهارداشت : ایران اسلامی هم اکنون درمیان کشورهای منطقه بویژه غرب آسیا در اوج اقتداراست و سیاست نظام اسلامی یک سیاست تعاملی و به دنبال صلح ، سازش و ثبات در منطقه است .

معاون وزیر امور خارجه ایران گفت : نکته مهم تر آنکه با گروه های تروریستی و قدرت های سلطه گر مبارزه خواهد کرد و هیچگاه اجازه تعرض و جسارت به دشمنانی که بخواهند براساس امیال خود که قصد دخالت و زیرسئوال بردن شئونات ایران اسلامی را داشته باشند نخواهد داد.

عراقچی افزود : امروز فرزندان شما در حوزه دیپلماسی در سایه منویات مقام معظم رهبری همچنان پایبند به مذاکرات هسته ای هستند و هیچ زمانی ذره ای از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهند آمد.

وی اظهارداشت : خطوط سیاست خارجی نظام اسلامی در زمینه هسته ای برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده است و فریادهای وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بر سروزیر امور خارجه آمریکا برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته ای را نباید هیچگاه فراموش کنیم .

وی گفت :امیدوارم که سربازان خوبی در حوزه سیاست خارجی برای مردم کشور باشیم و بتوانیم برای اعتماد ملت ، عزت ، اقتدار بیشتر ایران اسلامی گام های موثرتری برداریم .

مردم چالوس همراه با دیگر مردم استان مازندران امروز یکشنبه با انجام راهپیمایی در خیابانهای مرکزی این شهر ، پیروزی انقلاب را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.