حمیدالدین یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شهر خاش نیز در این فصل از سال احتیاج به مصرف نفت دارند که امیدواریم این موضوع در اسرع وقت مورد توجه مسئولان شرکت نفت قرار گیرد.
وی افزود: از ادارات و شرکت های تعاونی، آموزش و پرورش و غیره نیز خواسته شده که نیازهای خود را اعلام تا در هنگام مواجه شدن با سرما مشکلی نداشته باشند.
فرماندار خاش ادامه داد: در 2 دهه اخیر بر اثر خشکسالی خسارتهای فراوانی به مردم ساکن در نقاط مختلف بویژه روستاییان و عشایر این شهرستان وارد شده است.
وی افزود: با پیگیری های مختلف و تامین اعتبارات لازم بخشی از نیازهای حوزه تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم تامین شده و بخش دیگر نیز در حال اقدام است.
یوسفی تاکید کرد: در مبحث توزیع سبدهای مواد غذایی، تانکر ذخیره آب، توزیع لوازم التحریر، آرد و علوفه دامی نیز کارهای مهمی در خاش انجام شده است.
وی تصریح کرد: این شهرستان دارای هزار و 400 روستا، چندین پارچه آبادی و جمعیت بالاست که با مشکلاتی در حوزه های مختلف رو به رو هستند بنابراین با اولویت بندی برنامه های خدمات رسانی تلاش می شود شاخص های بهره مندی و برخورداری از خدمات را افزایش دهیم.
فرماندار خاش گفت: مسئولان در دستگاههای اجرایی موظف هستند با دلسوزی و پشتکار مطالبات مردمی را پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.