اجرای طرح‌های گازرسانی در دست اقدام سال ۹۹ ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان را به ۹۱ درصد می‌رساند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: اجرای طرح‌های گازرسانی در دست اقدام سال ۹۹ ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان را به ۹۱ درصد می‌رساند.

به گزارش جماران، علیرضا شریفی نژاد روز چهارشنبه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، به رسانه ها ابراز داشت: ۶ طرح گازرسانی روستایی و واحدهای تولیدی و کشاورزی استان با ۱۲۹ میلیارد ریال اعتبار هفته دولت بهره‌برداری و کلنگ زنی می شود.

 وی بیان کرد: در هفته دولت با بهره برداری از طرح های گازرسانی، روستاهای سرخ ده، اگره و سیاه پره در شهرستان دامغان  از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند و

وی با اشاره به مصرف ۷۵ درصدی گاز استان در بخش نیروگاه و صنعت افزود: طی هفته دولت عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی در شهرستانهای  سمنان، گرمسار و مهدیشهر  نیز با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و همچنین توسعه گازرسانی در شهرستانهای سمنان و میامی با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال تا پایان امسال نهایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای کشور ۸۹ درصد است، وضعیت گازرسانی به روستاهای استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: با وجود پراکندگی وسیع جمعیت در استان سمنان، ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به مراتب بالاتر از میانگین کشوری است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.