به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر دوشنبه با حضور در روستاهای فیل قلعه، حبیب آباد و قلعه سین از روند اجرای پروژه ۷۰ کیلومتری گازرسانی به روستاها و گلخانه‌های شهرستان (مصوبه سفر اسحاق جهانگیری معاون محترم ریاست جمهوری به شهرستان پیشوا) بازدید کرد و در جمع خبرنگاران بر لزوم رفع موانع و همگرایی دستگاه‌ها برای اجرای دقیق و به موقع این پروژه تاکید کرد.

عباسی گفت: پروژه ۷۰ کیلومتری گازرسانی به روستاها و گلخانه‌های شهرستان پیشوا در حال حاضر ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی پیشوا از روند احداث کارخانه تولید کاغذ دیواری این شهرستان بازدید کرد و افزود: این کارخانه در فضایی به مساحت ۸ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در حال احداث است.

عباسی افزود: با راه‌اندازی این کارخانه ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود با شروع کار خط تولید، بطور میانگین هر دقیقه ۱۴۰ متر و در سال حدود ۲ میلیون رول کاغذ دیواری در این کارخانه تولید شود.

وی در ادامه از پروژه ۷۰ کیلومتری گازرسانی به گلخانه‌های شهرستان پیشوا نیز بازدید و بر لزوم رفع موانع و همگرایی دستگاه‌ها برای اجرای دقیق و به موقع این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1428542
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.