احسان عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: کمبودی در زمینه تامین خرما به نرخ تنظیم بازار وجود ندارد و سهمیه دیگری برای استان درنظر گرفته شده و به زودی به استان منتقل می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان  بیان کرد: خرمای خریداری شده برای تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان به ازای هر یک کیلوگرم ۲۱۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: عرضه خرما در تمام فروشگاه‌های تعاون روستایی استان سمنان انجام می‌شود و هر فروشگاهی که متقاضی عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار باشد می‌تواند با ثبت درخواست نسبت به عرضه اقدام کند.

وی با بیان اینکه هفت فروشگاه تعاون روستایی در استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد:  در هر شهرستان استان، به جز سرخه، یک فروشگاه تعاون روستایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع خرما تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا در ساعات خلوت برای خرید به مراکز عرضه مراجعه کنند.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان یاد آور شد: برای هر شهرستان استان سمنان با توجه به نیاز سهمیه خرما در نظر گرفته می‌شود و محدودیتی در اختصاص سهمیه وجود ندارد.

با توجه به شیوع کرونا، شبکه توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سایه پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.