احسان عباسپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت:  ۶ هزار تن خرما برای تنظیم بازار استان سمنان در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خریداری شده است.

وی ادامه داد: خرمای‌های خریداری شده از شهرستان بم در استان کرمان برای عرضه در بازار استان سمنان به نرخ تنظیم بازار از نوع مضافتی درجه یک است .

مدیر تعاون روستایی استان سمنان  بیان کرد: خرمای خریداری شده برای تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان به ازای هر یک کیلوگرم ۲۱۰ هزار ریال قیمت‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: برای هر شهرستان استان سمنان با توجه به نیاز سهمیه خرما در نظر گرفته می‌شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان خاطرنشان کرد: توزیع خرما تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان برای جلوگیری از شیوع کرونا در ساعات خلوت برای خرید به مراکز عرضه مراجعه کنند.

عباسپور اظهار داشت: عرضه خرما برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان در تمام فروشگاه‌های تعاون روستایی استان انجام می‌شود و هر فروشگاهی که متقاضی عرضه خرما به نرخ تنظیم بازار باشد می‌تواند با ثبت درخواست نسبت به عرضه اقدام کند.

با توجه به شیوع کرونا، شبکه توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سایه پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.