به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی شهرستان سمنان و در جمع خبرنگاران از آغاز توزیع میوه نوروزی در ۱۹۶ مرکز عرضه کالای استان خبر داد و ابراز کرد: این طرح از امروز آغازشده و تمام شهرهای استان متناسب با نیازشان میوه‌ها شامل سیب و پرتغال را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح توزیع میوه نوروزی شامل سیب و پرتقال خواهد بود و دیگر میوه‌ها را در بر نمی‌گیرد، ابراز کرد: اتحادیه‌ها، عاملان سازمان میدان‌های میوه و تره بار، تعاونی‌های روستایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای میوه مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

مردم نگران نباشند

سرپرست صمت استان سمنان با اشاره به قیمت مصوب میوه‌های تنظیم بازار، گفت: از امروز در سطح استان هر کیلوگرم سیب درختی شش هزار و تومان و هر کیلوگرم پرتغال پنج هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود و تمامی متصدیان واحدهای صنفی عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.

تشنه دل با بیان اینکه سهمیه تمامی شهرستان‌های استان سمنان در توزیع میوه تعیین شده است، افزود: متناسب با نیاز هر شهرستان و طبق تجربیات سنوات قبل به هر منطقه میوه مورد نیاز داده شده و کمبودی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مردم از بابت تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند، ابراز کرد: یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شامل سیب و پرتقال برای ایام پایانی سال و بازار شب عید استان سمنان در نظر گرفته‌شده که تاکنون ۶۲۵ تن پرتقال و ۳۲۰ تن سیب در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.