محمدباقر منوچهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۴۲۹ تُن برنج و ۴۲۹ تُن شکر برای تنظیم بازار و تامین کالای اساسی در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به استان اختصاص یافته است که برخی فروشگاه‌ها با خرید این اقلام اقدام به عرضه کرده‌اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: ۵۰ هزار تن برنج و ۵۰ هزار تن شکر به صورت کشوری از سوی ستاد تنظیم بازار برای توزیع در استان‌ها برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اختصاص یافت و سهمیه هر استان به نسبت جمعیت اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها به صورت کشوری تعیین شده است، ادامه داد: قیمت هر یک کیلوگرم برنج برای خرید مراکز عرضه ۷۲ هزار ریال و خرده فروشی ۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی بیان کرد: قیمت خرید هر یک کیلوگرم شکر برای مراکز عرضه ۴۰ هزار و ۵۰۰ و برای خرده فروشی ۵۹ هزار ریال تصویب شده است.

منوچهری یادآور شد: مراکز عرضه که شکر را خریداری می‌کنند باید بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی شکر را آماده برای خرید مصرف کننده عرضه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان خاطر نشان کرد: میزان سهمیه شکر و برنج اختصاص یافته جوابگوی نیاز استان خواهد بود و کمبودی وجود ندارد.

با توجه به شیوع کرونا، شبکه توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سایه پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.