حبیب الله خجسته پور روز چهارشنبه در آبین معارفه بازرس کل استان سمنان با بیان این که همچنان تا مرحله کنترل و مهار کرونا باید تلاش کرد ابراز داشت: تمام افراد جامعه تا امروز در مقابله و مبارزه با کرونا مشارکت داشتند و  پیشتاز آنها نهادهای دینی و مذهبی استان بودند و علیرغم اعتقادات مذهبی که در این استان وجود داشت، نمازهای جماعت و بقاع متبرکه را در جهت حفظ سلامت مردم در ابتدا تعطیل کردند.

وی ادامه داد: تصمیم گیری و تدبیر نهاد های مذهبی استان به تصمیم مردم برای  همراه شدن با پویش در خانه ماندن بسیار کمک کرد که جای تقدیر دارد.

 وی افزود: پزشکان، پرستاران، به ورزان و به کاران و تمامی نیروهای دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های مختص این مقوله در خط مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز تلاش می کنند تا مجموعه مدیریت های کشوری و استانی، انتظامی، نظامی، امدادگران و تمام افرادی که امروز پای بند شعار در خانه ماندن هستند، در این مقابله، پیشگیری و مبارزه سهیم هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اظهار داشت: امیدواریم نتیجه این تلاشها و صبرهایی که مردم صبور،با اخلاق و فهیم استان با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا انجام دادند و توجه به توصیه ها و همچنین اقدامات مدیریتی، پزشکی، درمانی و بهداشتی که با حضور تمامی دستگاه ها در استان از ابتدا تا به امروز انجام شد پایان و مهار و کنترل این بیماری رابه دنبال داشته باشد.

قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسی فتوحی را به سمت بازرس کل استان سمنان منصوب کرد.

محمدتقی مشهدی مدیرکل سابق سازمان بازرسی استان سمنان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.