به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر ظهر سه شنبه در مراسم آغاز به کار ایستگاه‌های کنترل ورودی و خروجی مبادی رسمی استان سمنان و در جمع خبرنگاران از برقراری ۱۰ پست کنترل و تب سنجی در استان خبر داد و ابراز کرد: خروجی‌های استان توسط این اکیپ‌ها کنترل می‌شود.

وی افزود: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ۱۱ استان را ملزم به کنترل مبادی ورودی و خروجی کرد که سمنان نیز در زمره این استان‌ها محسوب می‌شود، لذا ایستگاه‌های کنترل ورود و خروجی در ۱۰ نقطه با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان آماده خدمت رسانی هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمام مسافرانی که قصد خروج از استان را دارند، تب سنجی و پالایش و رصد می‌شوند، ابراز کرد: اگر کسی دارای تب یا علائم مشکوک به بیماری باشد توسط این تیم‌ها هدایت و به قرنطینه و مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان منتقل خواهند شد تا مراحل درمانی برای آن‌ها آغاز شود.

آشناگر با بیان اینکه خوشبختانه رفتار و حساسیت مردم درباره کرونا از روزهای ابتدایی بهتر شده است، ابراز کرد: بازهم از مردم می‌خواهیم تا به هشدارها توجه داشته باشند، حدالامکان از خانه خارج نشوند و همچنین در طرح پالایش سامانه رسمی وزارت بهداشت برای کرونا حتماً مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.