سیدمجتبی اکرم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: همه صورتحساب های رسیدگی شده دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به صورت نقد و اسناد خزانه تسویه شد.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی استان سمنان بدهی خود به بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی سمنان و شاهرود را تا پایان آبان سال گذشته به صورت کامل پرداخت و تسویه کرده است.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد مطالبه‌های ۲ دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مربوط به آذر و دی ماه نیز به صورت علی الحساب پرداخت شده و ۴۰ درصد باقیمانده پس از تایید اسناد پرداخت می‌شود.

اکرم خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان تامین اجتماعی برای رسیدگی و آماده پرداخت شدن صورتحساب مراکز طرف قرارداد توسط همکاران دفتر اسناد پزشکی مدت زمان ۲ ماهه از موعد ارسال صورتحساب توسط مراکز دانشگاهی در نظر گرفته شده که پس از تأمین اعتبار از طرف سازمان مرکزی و بصورت متمرکز پرداختی‌ها انجام خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: از روز نخست پیشگیری از شیوع کرونا به همه مراکز زیر پوشش تامین اجتماعی استان اعلام شد که همکاری کامل و بدون قید و شرطی را با دانشگاه های علوم پزشکی در بحث کرونا داشته باشند.

حدود ۷۰ درصد از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان، معادل ۴۹۱ هزار نفر، تحت پوشش تأمین اجتماعی استان سمنان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.