ایمان نوری عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات ضدعفونی معابر و مکان های عمومی شهر میامی با مشارکت حدود ۲۰ گروه مردمی ،خدمات شهری و آتش‌نشانی میامی انجام می شود .

وی از تهیه شدن ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی خبر داد و گفت : اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر میامی از اوایل شیوع این ویروس با همکاری کشاورزان و بسیج مردمی به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار ماسک بین شهروندان توزیع شده ،اظهار داشت : میادین و معابر شهری ،مساجد،مکان های عمومی و بوستان‌ها بطور مرتب ضدعفونی می شود.

وی اضافه کرد: مخازن زباله مخصوص کرونا نیز در سطح شهر جانمایی شد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ یک ویروس نوپدید است که شیوع آن اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و نزدیک به ۲۰۰ کشور دنیا به این ویروس مبتلا شدند و تعدادی  بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

دارویی برای درمان قطعی بیماران مبتلا به این ویروس تا این لحظه کشف نشده است اما  این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده مانند ماندن در خانه، رعایت حداقل فاصله یک متر از دیگران و شست و شوی دست‌ها می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

 تا روز نهم فروردین ،  ۸۴ تن بدلیل ابتلا به کرونا در استان سمنان فوت کرده‌اند که در این بین ۲۴ فوتی برای سال ۹۹ بوده است.

میامی با 2 بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.