به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مجد ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن بیان اینکه بازدید از واحدهای صنفی به‌ویژه واحدهایی که با تغذیه مردم سروکار دارند در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: واحدهای صنفی متخلف بهداشتی بدون تردید تعطیل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در این شرایط یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت محسوب می‌شود، تصریح کرد: نانوایی‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی در صدر بازدیدها و تشدید نظارت‌های بهداشتی قرار دارند.

تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته‌شده است

فرماندار دامغان با اشاره به برنامه‌های این شهرستان برای مبارزه و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در دامغان بیان کرد: تمهیدات مواجهه با این ویروس را به کار گرفته‌شده است و کلیه دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه تلاش می‌کنند.

مجد بابیان اینکه تمام اماکن عمومی این شهرستان ضدعفونی شده است، اضافه کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، بازارها، بازارچه‌ها و معابر و مبلمان شهری دامغان روزانه در حال گندزدایی و ضدعفونی است.

وی با اشاره به تعطیلی رویدادهای ورزشی، بازار روزها و نمایشگاه بهاره در این شهرستان بیان کرد: جلسات غیرضروری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی تا اطلاع ثانوی لغو شده است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری بهره‌برداری شده است.

مردم از حضور غیرضروری در اجتماعات پرهیز کنند

فرماندار دامغان بابیان اینکه توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده بین اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های مهمی است که در این راستا اجرایی می‌شود، تأکید کرد: بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تاکنون سهمیه ماسک به استان اعطا نشده است.

مجد با تأکید بر اینکه امن‌ترین مکان برای جلوگیری از ابتلاء به این بیماری، خانه است، تصریح کرد: عموم مردم از حضور غیرضروری در اجتماعات پرهیز کنند و رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

وی بابیان اینکه گروه‌های خدمات درمانی و هلال‌احمر در ورودی‌های شهر و سطح شهر دامغان حضور دارند، یادآور شد: عموم مردم به‌ویژه مسافران در صورت تب بالا و داشتن علائم ویروس کرونا به‌سرعت به بیمارستان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.