حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه دامغان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: مکتب فاطمی به عنوان منظومه فکری است که این مکتب تربیتی و تفکرساز، سعادت جامعه و خوشبختی انسان‌ها را تامین می‌کند.
وی ادامه داد: تفکر فاطمی، حمایت از ولایت و امامت بود که برای ما رشد و جامعیت فکری را به دنبال دارد و عمل به آن نیز نظام ساز و تمدن ساز است.
حسینیان اظهار داشت: ایام فاطمیه همه مساجد، تکایا و هیات‌ها باید فعال شوند و این مکتب و تفکر را در جامعه تقویت کنند.
وی به حضور پرشور مردم در نماز جمعه با حضور رهبری اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و با نشاط مردم در جمعه گذشته و سخنان رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمنان را خنثی کرد. 
حسینیان گفت: طبق گفته رهبری، رشد اقتدار کشور در قوی شدن ملت ایران در ابعاد مختلف است. 
وی اضافه کرد: برای رشد جامعه باید به اقتدار دورن زا، اقتدار ملی، علمی و اقتصادی در راستای افزایش تولید داخلی، اقتدار قضایی و اقتدار نظامی، توجه ویژه داشت. 
حسینیان تصریح کرد: اگر آمریکا، اسرائیل و آنهایی که در حال اداره جنگهای نیابتی در منطقه هستند، اهانتی به ایران کنند، طبق گفته سردار سلامی، ما اسرائیل و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.
امام جمعه دامغان به سابقه ۲۰۰ ساله جنایات انگلیس در ایران اشاره کرد و گفت: انگلیس همواره به دنبال آزار مردم و استعمار در ایران بوده است که کشتار ۹ تا ۱۱ میلیون نفری مردم ایران در زمان قاجار توسط یک قحطی ساختگی توسط انگلیس، دخالت‌ها در زمان مشروطه، و کمک ۲۰ میلیارد دلاری تجهیزاتی به صدام، گواه این امر است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.