شهید احمدی، فرزند اسدالله و فاطمه یکم فروردین ۱۳۴۲ در روستای دیزج شهرستان شاهرود استان سمنان در خانواده‌ای مومن متولد شد و در دامان مادری عفیف رشد یافت.

این شهید والامقام تیز هوش و پرتلاش بود، اما  به دلیل محدودیت‌های دسترسی به امکانات آموزشی، تا دوم راهنمایی بیشتر درس نخواند و پس از آن برای کمک به خانواده در تامین معیشت وارد عرصه کار و تلاش شد.

این شهید بزرگوار با شروع جنگ ظالمانه علیه کشور، دفاع از خاک میهن اسلامی را وظیفه‌ای بر دوش خود احساس کرد و به همین دلیل به عنوان سرباز به میدان نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در بخش‌های مختلف در دفاع از خاک کشور نقش‌آفرینی کرد.

شهید احمدی بعد از چندین ماه دفاع جانانه و شجاعانه به همراه دیگر رزمندگان برای دفاع از خاک وطن، سرانجام در چهاردهم اسفند ۱۳۶۱ در مناطق جنگی غرب کشور به دوستان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر شهید احمدی در زادگاهش در شهرستان شاهرود به خاک سپرده شد.

استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در موضوع‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرونده‌های خبری ویژه را با برنامه مشخص در دستور کار خود داده است.
با هدف قدرشناسی از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان همچنین الگوسازی برای این نسل، خبرگزاری ایرنا به معرفی شهدای استان سمنان در قالب پرونده خبری می‌پردازد.
معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، سلامت، مفاخر استان و معرفی کتاب، دیگر پرونده‌های خبری خبرگزاری ایرنا استان سمنان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.