شهید احمدی، فرزند لطفعلی و شهربانو، بیست و پنجم آبان ۱۳۳۸ در شهرستان گرمسار در خانواده‌ای پایبند به احکام اسلامی متولد شد.

این شهید والامقام، با پشتکار و مشقت‌های فراوان تحصیلات خود را تا پایان متوسطه ادامه داد و موفق به اخذ مدرک دیپلم شد.

شهید احمدی در مهربانی و خوش‌قلبی شهره و الگویی برای هم سن و سالانش بود، اهل مطالعه بود و قرآن را با صوت زیبا تلاوت می‌کرد.

این شهید بزرگوار دفاع از خاک وطن را وظیفه‌ای واجب بر دوش خود می دانست، از این رو اولین بار از طرف ارتش لشکر۲۱تیپ یک گردان ۱۳۱ گروهان سه وارد میدان نبرد حق علیه باطل شد و در بخش‌های مختلف پابه پای دیگر رزمندگان شجاعانه به دفاع از خاک وطن پرداخت.

شهید احمدی، پس از ۱۲ ماه و چند روز نقش آفرینی در دفاع از خاک وطن سرانجام در دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه خرمشهر، در عملیات بیت المقدس، در اثر اصابت ترکش  به  دوستان شهیدش پیوست.

وی در وصیت نامه خود آورده است: همواره سخن حق بر زبانتان جاری باشد و عمل نیکو انجام دهید؛ تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) پشتیبان انقلاب باشید تا انقلاب جهانی شود.

 پیکر مطهر  شهید احمدی، در گلزار شهدای زادگاهش در گرمسار به خاک سپرده شده است.

استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در موضوع‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرونده‌های خبری ویژه را با برنامه مشخص در دستور کار خود داده است.
با هدف قدرشناسی از رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان همچنین الگوسازی برای این نسل، خبرگزاری ایرنا به معرفی شهدای استان سمنان در قالب پرونده خبری می‌پردازد.
معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، سلامت، مفاخر استان و معرفی کتاب، دیگر پرونده‌های خبری خبرگزاری ایرنا استان سمنان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.