حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: حضور علاقمندان به امام حسین(ع) از همه جای دنیا  این حرکت را  جهانی کرده است .

  وی مقاومت و ایستادگی را درس عاشورا به مردم جهان خواند و گفت: برخی سران کشورهای اسلامی با نسلیم در برابر اسنکبار در برابر توهین های آشکار آن ها ناچار به سکوت هستند.
امام جمعه موقت سمنان افزود: استکبار سعی کرد با جنگ تحمیلی بین مردم 2 کشور جدایی بیاندازد، اما اکنون عراقی‌ها از مردم ایران استقبال می کنند ،  باید از مهمان نوازی مردم عراق و همه کسانی که در اربعین خدمت کردتد ، تقدیر شود.
وی به توطئه های مختلف دشمنان در داخل کشور اشاره کرد و گفت :  آن ها در منطقه از نظر نظامی شکست خورده و قادر نیستند با اسلام و انقلاب رویارویی کنند.

  مهدوی نژاد ادامه داد : استکبار حتی از  داعش  هم برای رسیدن به اهدافش استفاده کرد ، اما دست قدرت مقاومت و هدایت های رهبر انقلاب اسلامی به دشمنان تو دهنی زد.
خطیب موقت جمعه سمنان با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری روح الله زم ، گفت:  این شخص فساد رسانه ای براه انداخته  و در جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب مشارکت داشت.

وی ادامه داد : این فرد وابسته به دشمن بود ، دستگیری او زمینه ساز شناسایی برخی همکاران  داخلی وی خواهد شد، اقتدار سپاه پاسداران و چشم های تیز بین سربازان گمنام امام زمان (عج)  به ددشمنان انقلاب فهماند که نمی توانند برای خود گوشه  امنی ایجاد کنند.

مهدوی نژاد افزود: همه آن‌هایی که با دشمنان  همکاری می کنند عاقبت درچنگال عدالت گرفتار خواهند شد، به رغم سر و صداهای امریکا، اسرائیل و لشکر رسانه ای آن ها ، مردم از این حرکت حمایت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.