به گزارش ایرنا، سردارعبدالرحمن پورجوادی شنبه شب در یادواره 300 شهید حوزه مقاومت یاسر بروجرد که در مسجد ثارالله محله جعفری این شهرستان افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران اسلامی رشد کرد و براین اساس بود که امام خمینی (ره) فرمود: جنگ و جبهه یک دانشگاه است.
وی با تاکید براینکه خون پاک شهدا انقلاب و نظام را بیمه کرد، اظهارداشت: ایستادگی و مقاومت امروز ملت ایران در برابر همه توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.
جانشین بازرسی قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در جریان جنگ سوریه و جبهه مقاومت بعد از 27 سال از جنگ تحمیلی جوانان به اسم مدافعان حرم رشادت های بزرگی را به نمایش گذاشتند.
سردار پورجوادی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم به برکت خون شهیدان دفاع مقدس دشمنان تکفیری را شکست دادند و پیروز میدان شدند.
وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم نام و یاد شهدا از بین برود، باید عقیده، راه و آرمان های شهدا ترویج داده شود.
جانشین بازرسی قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدا پشتیبان ولایت بودند، یادآور شد: همه باید اهداف و آرمان شهدا را در زندگی الگو قرار دهیم.
سردار پور جوادی گفت: روزهایی که انقلاب نهالی بیش نبود به استکبار جهانی نه گفتیم و امروز که به درختی تنومند تبدیل شده دیگر زیر بار زور استکبار جهانی نخواهیم رفت.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) از همان آغاز انقلاب درس بزرگی به ملت ایران داد که هر کس به خاطر خدا و تکلیف کارش را انجام دهد و منتظر پاداش نباشد و کارش را درست انجام دهد.
جانشین بازرسی قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهل سال گذشته انقلاب ما تحریم است و این مهم تازگی ندارد و همین تحریم های ظالمانه باعث پیشرفت و توسعه کشور شد.
سردار پورجوادی اضافه کرد: دشمنان توطئه های بسیاری علیه انقلاب انجام دادند ولی به لطف خداوند همه آنها خنثی شد.
وی بیان کرد: درجنگ ملت ایران در برابر دشمن سرتا پا مسلح ایستاد و با مقاومت دشمن را شکست دادند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.