معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران به حضور رزمندگان زنجانی در عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: آزادی خرمشهر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار مجید ارجمندفر امروز سوم خرداد در مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب دفاع مقدس استان زنجان، رونمایی از نمایشگاه مجازی یاد ایام و آغاز به کار نمایشگاه عکس و گرافیک زنجان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادی خرمشهر پیروزی حق بر باطل را رقم زد.

وی از این روز به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این روز دشمن بعثی طعم تلخ شکست را چشید.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امنیت حاکم بر منطقه اشاره کرد و گفت: پس از برچیده شدن بساط پژواک با مجاهدت‌های رزمندگان در مقوله محرومیت‌زدایی تلاش می‌شود.

ارجمندفر به خیال باطل دشمن که تلاش می‌کرد سه روزه خرمشهر را از چنگال ایران بیرون بیاورد، اشاره کرد و گفت: 34 روز مقاومت رزمندگان در عملیات بیت المقدس نصرت الهی را رقم زد.

وی به حضور مردم در خرمشهر و شهادت بسیاری از هموطنان اشاره کرد و افزود: بسیاری از خانواده‌ها پیکر عزیزان خود را به دست خود دفن می‌کردند.

ارجمندفر با اشاره به اینکه در این عملیات سلاح به رزمندگان از طریق بندر امام انجام می‌شد، تصریح کرد: محاصره آبادان و خرمشهر به دلیل حساس بودن منطقه و استحکاماتی که از سوی دشمن در این منطقه ایجاد شده بود، دسترسی را سخت می کرد.

وی به همراهی 40 کشور با صدام در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با دست خالی و توکل به خدا به پیروزی رسیدند.

این مقام مسوول به حضور رزمندگان زنجانی در این عملیات اشاره کرد و گفت: وحدت بین ارتش و سپاه موجب پیروزی ایران در این جنگ شد.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در جنگ با برنامه‌ریزی حرکت می‌کردیم، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با توکل به خدا و رهبری امام راحل توانستند پیروز میدان نبرد شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.