بهروز اسودی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: در شهریور امسال ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان تسهیلات دریافت کردند که اعطای این میزان اعتبار به رونق کسب و کار در استان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه پرداخت این میزان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال بود، گفت: ۱۴۵ واحد تولیدی به منظور دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد که از ابتدای مهر تاکنون ۱۳ واحد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

اسودی با اشاره به دستور کار این نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، ادامه داد: در این نشست با تصمیم اعضای کارگروه، با معرفی ۶۷ واحد تولیدی دیگر به بانک‌های عامل به منظور دریافت تسهیلات یک‌هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر موافقت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: مشکلات ۹۷۰ واحد تولیدی در استان بررسی شد.

در این نشست با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ، درباره مشکلات بانکی، زیربنایی و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی در بخش بخشودگی جرایم تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

استان سمنان حدود ۲ هزار و ۱۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از ۳۸ درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود ۲۲ درصد است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.