مجتبی جانعلی روز شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری،  با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب  درباره توسعه ورزش همگانی، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یکم تا چهارم شهریور امسال بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی در بوستان شقایق شهر سمنان برپا می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی حضور بیش از پنج هزار ورزشکار در این نمایشگاه، تصریح‌کرد: بیش از ۱۰۰ غرفه در حوزه ورزش و جوانان با مشارکت ادارات همکار در چهار بخش ورزش‌های همگانی مخصوص خانواده‌ها، ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های مهیج و فرهنگی و جوانان دایر می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه‌داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در استان سمنان است.

وی بیان‌کرد: خانواده‌ها با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با رشته‌های مختلف ورزشی آشنا شده و برای تشویق فرزندان به ورزش ترغیب می‌شوند.

جانعلی،  به بخش ورزش‌های مهیج نمایشگاه اشاره و خاطرنشان‌کرد: بخش موتورسواری با موتورهای سنگین و تریل و برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان از قسمت های مهیج این نمایشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: همکاری تمام هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان و همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی و امنیتی این استان در برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی لازم است.

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان با حضور علیرضا آشناگر استاندار  و حبیب‌االله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار،  با موضوع های برنامه‌های هفته ازدواج، اوقات فراغت و برپایی بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی برگزار  شد.

حدود ۲۲ درصد از جمعیت ۷۰۲ هزارنفری استان سمنان را جوانان تشکیل می‌دهند. 

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.