رقیه کرمانیان  روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان با موضوع تبیین و ترویج تشکیل خانواده ایرانی اسلامی افزود:  امیدواریم که جوانان ما از این فرصت استفاده کند و بتوانند کشور را به عزت و اقتدار واقعی خودش برسانند،این حضرت در پایان این بیانیه در خصوص سبک زندگی نیز توصیه‌هایی به جوانان می‌کنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان اضافه کرد: جوانان؛ محور تحقق عزت و اقتدار واقعی کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان تصریح کرد: انقلاب ما در طول چهل سال گذشته با قوانین ظالمانه در دنیا مبارزه کرده است و در این راه خصومت‌های زیادی علیه نظام ما روا داشته شد.

کرمانیان اظهار داشت: خوشبختانه با مقاومتی که مردم ایران کردند و با تلاش‌هایی که انجام شد و با رهبری دلسوزانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ما چهل‌سالگی را پشت سر گذاشتیم، این چهل سال مقاومت، ایستادگی، تلاش و مجاهدتی که اتفاق افتاد آیینه‌ای در مقابل دیدگان جوانان ما است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان نیز در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج در زندگی گفت: ازدواج، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هر فرد در زندگی خود می‌گیرد که شروع‌کننده یک خانواده و تشکیلاتی می‌شود که مهم‌ترین رکن اجتماع را خواهد داشت.

احمد شکراللهی افزود: بسیار مهم است که این تصمیم‌گیری به‌صورت هوشمندانه و با نگاه باز گرفته شود و این قدم برداشته شود و در ادامه نیز قدم‌های بعدی در جهت استحکام بنیان خانواده برداشته شود.

وی گفت: در راستای عملیاتی شدن و کاربردی کردن مباحث مطرح‌شده در جلسات گذشته و تحقق دغدغه همه مسئولین باید بیشتر تلاش کرد و باکارهای تحقیقاتی صورت گرفته و استفاده از نظرات کارشناسان در این زمینه قدم‌های شش‌گانه برداشته خواهد شد.

در پایان این نشست کارگاه آموزشی خانواده ایرانی توسط دکتر حسین صحرایی برگزار شد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.