سهام حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خوزستان دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه جشن ازدواج این 2 زوج جوان از قبل پیش بینی شده بود و سیلاب مانع برگزاری این جشن ها شده بود، اداره ورزش و جوانان خوزستان با همکاری استانداری و جمعی از خیران استان، شرایط لازم برای برگزاری جشن ازدواج برای این زوج های جوان فراهم شد.
وی افزود: در حال حاضر جمعی از مردم سیل زده استان در سالن های ورزشی اداره ورزش و جوانان استان به صورت موقت ساکن هستند که برای کاهش دغدغه‌های جوانان به مناسبت هفته جوان این جشن ازدواج تدارک دیده شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: سفره عقد، جهیزیه و همچنین هتل برای این 2 زوج جوان تامین شده و بر اساس برنامه های صورت گرفته قرار است یک سفر مشهد نیز برای به این زوج ها تدارک دیده شود .
حردانی تصریح کرد : در حال حاضر 110 نفر از سیل زدگان استان در 28 چادر در سالن ورزشی ورزشگاه تختی استقرار یافته اند که تاکنون خدمات خوبی به آن ها ارایه شده است .
وی گفت: سه روز گذشته نیز آیین ازدواج 2 زوج جوان در سالن والیبال ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و در روزهای آینده نیز برنامه ریزی برای برگزاری جشن ازدواج 6 زوج جوان دیگر پیش بینی شده است .
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: ویژه برنامه های هفته جوان به دلیل سیل اخیر در خوزستان به صورت کامل در راستای خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده برگزار می شود. در هفته جوان برنامه هایی همراه با کمک های نقدی و غیر نقدی ، امدادی و همچنین خدماتی در حوزه های روانشناختی برای سیل زدگان تدارک دیده شده است .
حردانی گفت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا نیز از دیگر برنامه هایی است که در هفته جوان در دستور کار است .
یکشنبه شب نیز پیوند آسمانی یک زوج جوان در اردوگاه اسکان شهید هاشمی اهواز برگزار شد.
7152/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.