به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران؛ این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار گردید، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت الله حیدری معاون امور فرهنگی و جوانان و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی ستاد حضور داشتند.
حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان اسان مازندران ضمن گرامیداشت جان باختگان حادثه معدن استان گلستان و عرض تسلیت به خانواده آنان گفت: برای تحقق و اجرایی شدن برنامه در هفته جوان نیاز به همکاری و تلاش بیشتر اعضای ستاد است.
وی با بیان اینکه در هفته جوان بیش از 200 برنامه در سطح استان اجرا می شود، افزود: برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان، کارگاههای آموزشی ویژه جوانان، دوره آموزشی سواد رسانه ای، تجلیل از جوانان و نخبگان برتر از دیگر برنامه مهم در ایام هفته جوان در استان مازندران است.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جوانان تقویت شود، خاطرنشان کرد: خانه جوان مرکز استان در ساری با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد و تلاش داریم تا خانه جوان دوم درغرب استان نیز افتتاح شود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 654192
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.