علی اصغر جمعه ای عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اتاق بازرگانی سمنان با هدف کمک به هموطنان در استان های خسارت دیده محموله کمک هایی به مناطق سیل زده ارسال کرد.
وی خاطرنشان کرد: هشت خودروی سنگین از استان سمنان محموله هایی به ارزش پنج میلیارد ریال را امروز به مقصد استان های خوزستان، لرستان، ایلام و گلستان بارگیری کردند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: برای روزهای آینده با همکاری واحدهای تولیدی محموله ظروف یکبار مصرف از استان سمنان به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.
جمعه ای تصریح کرد: اعضای اتاق بازرگانی استان سمنان با همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای کمک به بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده پرداخت مبلغی را متعهد می شوند.
وی اضافه کرد: در زلزله استان کرمانشاه بخش خصوصی کشور همکاری برای ساخت 30 مدرسه در منطقه زلزله زده را متعهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: به زودی چند محموله برای تامین نیاز سیل زدگان در مناطق گرفتار سیل در کشور از سوی اتاق بازرگانی ارسال می شود.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که از 26 اسفند 97 در کشور آغاز شد سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان و خوزستان بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.