ایوب محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم خیرخواه سردشت همواره در دوران مشکلات و سختی ها به صورت خودجوش پیشقدم شده و با شرکت در امور خیرخواهانه به یاری هموطنانشان شتافتند و این بار جمعی از فعالان مدنی به همراه یک واحد خبازی تصمیم گرفتند 100 هزار قرص نان را به مناطق سیل زده ارسال کنند.
وی اضافه کرد: پیشنهاد این امر خداپسندانه از سوی صاحب یک شرکت تولیدی نان (نانوایی صنعتی) در شهرک صنعتی سردشت ارایه شد که توانایی پخت پنج هزار بسته نان به شیوه استاندارد و با ماندگاری تا پنج ماه را دارد و با توجه به تجربه سال گذشته در ارسال محموله هایی برای زلزله کرمانشاه، مورد استقبال قرار گرفت.
وی افزود: افراد خیرخواهی که برای این امر خداپسندانه اعلام آمادگی کرده اند با توجه به ظرفیت کارگاه، تعداد آنها به بیش از 20 نفر و به صورت شبانه روزی و در 2 نوبت اقدام به تهیه خمیر، پخت نان، بسته بندی و یا در سایر قسمت های تدارکاتی فعالیت می کنند.
وی یادآور شد: این امر با هماهنگی های فرماندار سردشت، شورای آرد و نان، فعالان مدنی سطح شهرستان و شرکت تولیدی نان انجام شده و با تکمیل هر محموله و به محض دریافت بارنامه از سردشت، این کمک های انسان دوستانه به مقصد شهرهای سیل زده پل دختر و معمولان حمل می شود.
رییس اداره غله و خدمات بازرگانی سردشت گفت: آرد مورد نیاز برای پخت این نان ها به صورت یارانه ای بود و هر مقدار مورد نیاز باشد، توسط این اداره تامین می شود.
محمدی افزود: نانی که این شرکت پخت می کند به صورت مخصوص و از ماندگاری بالاتری نسبت به نان های دیگر برخوردار است و از گونی آرد حدود 400 قرص نان پخت می شود.
در شهرستان مرزی سردشت 150 واحد خبازی شهری و روستایی فعالیت می کنند.
7562/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.