به گزارش ایرنا، سید مجتبی اکرم روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، افزود: رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسوولان است و انتشار خبرها به صورت شفاف و بیان مشکلات مردم در رسانه موجب تقویت اعتماد عمومی می شود.
وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه نظام، در بیان مشکلات مردم و انتشار خبرها بر اساس اصول اخلاقی مبتنی بر شفافیت عملکرد مطلوبی داشته است.
وی با بیان این که رسانه نظام نباید فقط عملکرد دولت را اطلاع رسانی کند، تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا با به کارگیری خبرنگاران زبده و توانمند انتظارات مردم را به گوش مسوولان می رساند و این امر موجب تقویت اعتماد عمومی و مانع از سوء استفاده دشمنان می شود.
اکرم خاطر نشان کرد: هر جا رسانه های داخلی به مسائل به صورت شفاف توجه نکرده اند رسانه های معاند با بزرگ نمایی مشکلات سعی در اشاعه بذر ناامیدی در کشور داشته اند و ضروری است برای جلوگیری از این سوءاستفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ها به روز و مطابق با سرعت جهانی انتشار اطلاعات داشته باشند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: برگزاری میزگردهای پژوهشی و تحلیلی در خبرگزاری ایرنا اقدامی ارزشمند است و تولید این فرآورده های خبری این خبرگزاری را به یک منبع قابل وثوق و مرجع تبدیل کرده است.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این رسانه، برگزاری 18 میزگرد در سه ماه سوم سال جاری را از مهم ترین اقدام های این مجموعه خبری عنوان و اضافه کرد: تهیه گزارش های مردمی، ارتباط گیری با مدیران به منظور حل مشکلات مردم و تشکیل پرونده های خبری در حوزه های مختلف برخی از رویکردهای جدی در ایرنا سمنان است.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.