به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مراغه اظهار داشت: کیفیت کار و خروجی خبرگزاری ایرنا همواره در رده های برتر کشور بوده و این وضعیت نشان دهنده رعایت اصول حرفه ای و جایگاه این رسانه در جامعه است.
وی اضافه کرد: ایرنا دفتر مراغه همواره در راستای توسعه شهرستان و حل مشکلات مردم، با ارائه گزارش های مطلوب و به موقع، در پیشبرد و تحقق اهداف، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.
شکری ادامه داد: این مجموعه با وجود برخی محدودیت های سخت افزاری و نرم افزاری در انعکاس واقعیت های جامعه و دستاوردهای دولت و نظام مثبت عمل کرده و همواره در صف اول اطلاع رسانی قرار دارد.
وی افزود: خبرگزاری ایرنا با پرداختن به مسائل و مشکلات مردم به دور از تنگ نظری و با رویکرد منصفانه و همچنین انتخاب تیترها و عناوین اثرگذار، در بین مردم جایگاه خوبی کسب کرده است.
وی گفت: یکی از موفقیت های دولت و نظام در کشور، خبرگزاری ها به شمار می آیند که ایرنا در این راستا پیشتاز بوه و گام های موثری برداشته است.
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی مراغه از رسانه های فعال در این شهرستان است که توانسته با تعامل و همکاری با مدیران دستگاه ها نقش بسزایی در پیشبرد، رونق و توسعه شهرستان ایفا کند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه و در بازدید از برخی از دستگاه های و ادارات مستقر در این شهرستان بر ضرورت توسعه، تقویت و توجه بیشتر به بهسازی زیرساخت ها از سوی دستگاه ها تاکید کرد و گفت: تقویت زیرساخت های عمرانی، گردشگری، شهری و روستایی در مراغه زمینه ساز توسعه و رونق اقتصادی منطقه است.
شکری افزود: ایجاد نظم در بین مدیران و احساس مسئولیت و دغدغه مندی بیشتر نسبت به انجام امور و وظایف محوله در دستگاه ‌های مختلف اجرایی شهرستان از مهمترین اهداف این بازدیدهاست.
وی افزود: پاسخگویی درست به مردم و هدایت آنها برای رفع مشکلات، باید در سرلوحه امور مسئولان دستگاه های دولتی باشد.
شکری در بازدید از مرکزتوانبخشی پردیس مراغه گفت: در این مرکز توانبخشی بیش از 80 معلول نگهداری می شود و مشکلات آب شرب این مرکز در هماهنگی با دستگاه مربوطه به زودی حل می شود.
شهرستان مراغه شامل دو بخش مرکزی و سراجو بوده و با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.