به گزارش ایرنا، امیر خلیلی خواه روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، افزود: ارتباط ایرنا با نهادهای اجرایی به منظور اطلاع رسانی اخبار موثق با وجود خبرنگاران کارآمد مثبت است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا در انعکاس اخبار و آمار به مخاطبان دقت لازم را دارد، تصریح کرد: این مجموعه اخباری که ممکن است بازخورد منفی داشته و باعث ناامیدی در جامعه شود را به شیوه ای درست و غیرتنش زا ارائه می دهد.
خلیلی خواه تاکید کرد: خبرنگاران جهادگران عرصه اطلاع رسانی هستند که در تمام شرایط خاص حضور فعالانه در صحنه ها دارند.
وی ادامه داد: خبرگزاری ایرنا کمک رسان سازمان امور اقتصادی و دارایی در آگاهی بخشی به جامعه بوده است و توازن در این کار را در سرلوحه خود دارد.
وی با اشاره به بمباران رسانه ای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: رسانه ها در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با اطلاع رسانی از دستاوردهای کشور، بارقه امید را در اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان ایجاد کنند.
خلیلی خواه، به نقش خطیر رسانه در امید و اعتمادآفرینی در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات متناقض شرایط تشخیص را از افراد جامعه سلب می کند و رسانه ها در شفاف سازی مسایل نقش مهمی دارند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ضمن حضور در ایرنا سمنان و گفت و گو با خبرنگاران، در جریان تهیه، تولید و انتشار اخبار در این رسانه قرار گرفت.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست ضمن معرفی این رسانه، برگزاری 18 میزگرد در سه ماه گذشته را از دستاوردهای این مجموعه عنوان و اضافه کرد: تهیه گزارش های مردمی، ارتباط گیری با مدیران به منظور حل مشکلات مردم و تشکیل پرونده های خبری در حوزه های مختلف برخی از رویکردهای جدی در ایرنا سمنان است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.