به گزارش ایرنا، سرهنگ جبار فصاحت روز یکشنبه در نشست بصیرتی فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و سایر حوزه ها به یکی از کشورهای صاحب نام تبدیل شده است و برای تداوم این پیشرفت باید آرمان ها و شعارهای انقلاب همواره مورد بازخوانی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه دشمن از قدرت ایران در منطقه در هراس است، گفت: تهاجم و ناتوی فرهنگی در قالب تهدید نرم امروز جامعه اسلامی را هدف قرار داده است و جامعه فرهنگیان و فرهیختگان به عنوان یک سرمایه ملی در کشور باید در امر تهدیدهای دشمن از جمله تهاجم فرهنگی یا تهدید نرم، هوشیاری لازمه را داشته باشند.
سرهنگ فصاحت بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب به دستاوردهای مهم و اثرگذاری در حوزه های مختلف دست یافته است.
وی اضافه کرد: در مقطع حساس و ویژه‎ای از نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم بطوری که نظام سلطه با عداوت تمام، نظام را هدف قرار داده است.
وی با بیان اینکه عزت، قدرت و هیبت انقلاب بر جهانیان پوشیده نیست و این هیبت انقلاب است که دنیا را متحیر کرده است، افزود: علت دشمنی آمریکا با ایران و اینکه نمی خواهد چهل سالگی انقلاب را ببیند، در ماهیت استکبار ستیز انقلاب اسلامی است.
سرهنگ فصاحت اضافه کرد: نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب پاسخی دندان شکن به شیطنت های آمریکا و همه کسانی است که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و این انقلاب هستند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران به درخت تنومند و قدرتمندی تبدیل شده و الگوی کشورهای دیگر است، گفت: تبیین پیشرفت و توسعه کشور در مراسم های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است و باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.
7562/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.