به گزارش ایرنا، مهدی صدفی روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان با بیان اینکه مناسبت های خاص که برای یک جامعه سرمایه و افتخار است باید ثبت و ضبط شود، افزود: در کشور ما نگاه ملی و اعتقادی در زمینه برگزاری مراسم ها وجود دارد.
وی اظهار داشت: مبدا و منشا برخی رخدادها بر مبنای آموزه های دینی و اعتقادی است لذا آیینی مانند سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همواره گرامی داشته می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: خداوند نیز در قرآن کریم می فرمایند، بهترین ابزار برای هدایت جامعه بشریت برشمردن نعمات خداوند است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به چهل سالگی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عدد چهل در مکتب و آموزه های دینی ما دارای تقدس خاصی و نشانه رشد کمال و تعالی است لذا چهلمین سالگرد انقلاب برای ما وجهه دینی، اعتقادی و ملی دارد.
صدفی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در آغاز سال 97 عنوان فرمودند که خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جهانیان تببین و کارنامه درخشانی از نظام و انقلاب ارائه کنیم.
وی اظهار داشت: بدخواهان نظام، دنیای استکبار و کینه توزان همواره توطئه های زیادی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و براندازی این انقلاب انجام داده و می دهند.
صدفی به اتفاقاتی مانند ترور شخصیت ها، فتنه اندوزی و به شهادت رساندن افراد تاثیرگذار نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروزه سه هزار و 700 اتاق فکر برای براندازی این نظام بودجه های کلان می گیرند که همه بیانگر این است دشمنان این نظام نمی توانند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: 11 گروه در مورد نظام اسلامی قلم می زنند که هشت گروه از این تعداد صرفا با نظام در حال مقابله هستند.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خود می داند در راستای تببین برکات و خدمات انجام شده در 40 سال گذشته برنامه ریزی و اقدام کند.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.