به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری روز شنبه در نشست برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کوثر استانداری سمنان افزود : تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم یکی از مهمترین محورها در برنامه ریزی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب است.
وی، بر ترسیم توفیقات و فرصت های ایجاد شده در کارنامه انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی دستاوردها به منظور آگاهی سازی افکار عمومی و تقویت امید و نشاط در جامعه تاکید کرد.
قندهاری اظهار داشت : دشمن با سیاه نمایی مشکلات در تلاش است مشکلات کشور را بزرگتر نشان دهد و در مردم بذر ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوی اسلامی را بپاشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد : جنگ روانی در کشور در شرایطی که هنوز تحریم ها اعمال نشده مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد : ملت ایران اصل نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارد و در دوره های مختلف در برابر زورگویی های دشمنان پای ارزش ها ایستاده است.
وی، اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب را راهکار تقویت امید در جامعه و رفع مشکلات را راهکار مقابله با جنگ روانی دشمن عنوان کرد.
به گفته قندهاری 67.5 تریلیون دلار مجموع بدهی جهان است و این درحالی است که آمریکا با بودجه سالانه چهار تریلیون دلار 21.5 تریلیون دلار بدهکار است.
وی، درباره احتمال ورود آمریکا به جنگ در دوره کنونی، افزود : جنگ پشتوانه و اعتبار نیاز دارد و آمریکا درگیر و گرفتار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، بر برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب با نشاط و شکوه هرچه تمام تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست با حضور مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، حاضران به ارایه پیشنهادات خود درخصوص انعکاس رسانه ای فعالیت ها پرداختند.
تبیین دستاوردهای انقلاب به زبان روز برای جوانان، توجه به جنبه ها و توفیقات ملی در دوران انقلاب اسلامی، بازگویی فعالیت های سازنده هر حوزه، بهره گیری از همکاری رسانه ها، مردم محور بودن جشن های انقلاب، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.