به گزارش ایرنا، توکل فرهادی روز دوشنبه در نشست عمومی مجمع بسیج مراغه افزود: در جنگ اقتصادی که علیه کشور به راه انداخته شده باید با تکیه بر فرهنگ بسیجی و جهادی به مقابله با دشمنان برویم.
وی با بیان اینکه هم اکنون در پیچ مهم تاریخی قرار داریم ادامه داد: برای عبور از این گردنه های حساس باید آحاد مردم و مسئولان دست به دست هم و با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
وی با انتقاد از عدم حضور مسئولان اجرایی در مجمع عمومی بسجی این شهرستان گفت: مسئولان خود را خارج از مردم ندانسته و در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند.
فرهادی افزود: خلا حضور نماینده این شهرستان در سالها و ماه های اخیر در نشست ها و مجمع عمومی برای تبیین راهکار برای مشکلات مردم به طور کامل احساس می شود.
وی اضافه کرد: مجمع عمومی بسیج فرصتی مناسب برای تبیین راهکارهای عملی برای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان و فرهنگ بسیجی و جهادی است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: وجود تفکر بسیج زمینه ساز برون رفت از معضلات و مشکلات جامعه بوده و در این مسیر همت و عزم مردم و مسئولان را می طلبد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: هم اکنون تفکر بسیجی فراتر از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی شده و ملت ها با بهره گیری از این فرهنگ در حال شکست دادن نظام سلطه هستند.
وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بسیج شهرستان اضافه کرد: موانع پیش روی بخش صنعت و کشاورزی در این نشست با حضور کارشناسان امر بررسی و راهکارهای عملی برای طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان تدوین می شود.
رئیس مجمع عمومی بسیج مراغه نیز در این نشست گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رسالت اصلی مسئولان باشد.
رحیم بیداروند افزود: حضور مسئولان و نماینده شهرستان برای پیگیری مشکلات مردم منطقه بیش از پیش ضروری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.