به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری شامگاه جمعه در نشست هم‌اندیشی سالانه اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان، با اشاره به ائتلاف شوم تشکیل شده میان اسرائیل، عربستان، آمریکا و منافقین، افزود: گروهک منافقین در گذشته نیز مشکلات فراوانی در ایران ایجاد کردند ولی از آنجاییکه 50 درصد جمعیت کنونی کشور دوران پیش از انقلاب و 40 درصد نیز جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، خیانت این گروهک به ملت ایران را به یاد ندارند.
وی در ادامه به مسائل مختلف موجود در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر در این شرایط غفلت کنیم و تسویه حساب های سیاسی و کینه ها در جامعه بروز کند، هر کدام از مسائل کشور می تواند به بحران بزرگی تبدیل شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری آمریکا در افکار عمومی دنیا دیگر جایگاهی ندارد و به عنوان فردی که به هیچ تعهد بین المللی پایبند نیست، شناخته شده است، یادآور شد: اکنون که افکار عمومی و سازمان های جهانی دیگر همراهی با دولت خودکامه آمریکا در مقابله با ایران ندارند، می توان از قضاوت دولت ها و ملت های مستقل جهان به عنوان عزت جمهوری اسلامی ایران در اثبات حقانیتش استفاده کرد.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: امروز دولت امریکا بر روی جنگ اقتصادی علیه ایران متمرکز شده و قصد دارد با کمک گرفتن از صدها اقتصاددان با اِعمال تحریم های اقتصادی فشارهای فراوانی به ایران وارد کند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در انتقال فضای همدلی به تمامی بدنه دولت، افزود: امروز روز ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی و وقت گذاشتن برای مردم است زیرا مردم باید آخرین رده در کشور باشند که فشارها و سختی ها را متحمل می شوند.
استاندار زنجان به سه راهکار اساسی در شرایط فعلی ایران اشاره کرد و گفت: راه اول تسلیم شدن در برابر دشمنان است ولی ملتی که طی 40 سال گذشته هرگز تسلیم نشده، امروز هم در مقابل دولت خودکامه آمریکا تسلیم نخواهد شد، چرا که تسلیم شدن این کشور به منزله نادیده گرفتن خون 235 هزار شهید است.
درویش امیری راهکار دیگر را مقابله و ایستادگی در مقابل دشمنان بدون کنار گذاشتن کینه ها و دعواهای سیاسی و جناحی دانست و گفت: در این راه هر یک از گروه های سیاسی کشور به دعواها و اختلاف نظرهای خود ادامه می دهند، بی صداقتی، بدبینی و انتقام در جامعه افزایش می یابد و مردم هزینه بالایی را در قبال ایستادگی خود متحمل خواهند شد.
وی سومین و بهترین راهکار را مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم ها و فشارهای دشمنان و حفظ وحدت، انسجام و یکپارچگی در کشور عنوان کرد و افزود: در این راه باید با اجرای دقیق قانون، با مفسدین اقتصادی در هر منصب و جایگاهی مقابله نمود تا حس همدلی، برادری، صفا و اعتماد به جامعه بازگردد و سرافرازی ملت ایران را به دنبال داشته باشد.
مدیر عالی اجرایی استان با تاکید بر اینکه با حفظ وحدت و انسجام و افزایش همدلی باید ملت را برای مقاومت عزتمندانه به صحنه آورد، تصریح کرد: نباید قانون اساسی را که خون بهای هزاران شهید است سلیقه ای اجرا کرد، هر زمان که انسجام، اتحاد، وحدت و برادری به جامعه برگردد ملت ایران پیروز خواهد بود.
استاندار زنجان یادآور شد: امروز روز نواختن ساز اختلاف و دعواهای سیاسی نیست، باید به جناح های سیاسی فرمان آتش‌بس داد تا همه در برابر هجمه های اقتصادی دشمن ایستادگی کنیم و نگذاریم فشارها بیش از این بر مردم وارد شود.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.