به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی فر روز چهارشنبه درآئین پایانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران کشوردر کرج افزود: امروز با مثلث شومی متشکل از آمریکا و برخی متحدانش در منطقه مواجه هستم که هدف عمده آنها ایجاد گسست اجتماعی در ایران است.
وی ادامه داد: دشمنان افزون بر تحریم های اقتصادی در بخش مباحث دینی و فرهنگی هم هدف گذاری کرده اند.
صادقی فر با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: کشوری که متکی به تولید داخلی باشد از این گونه تهدیدها مصون خواهد ماند.
وی گفت: درواقع تحریم ها موجب می شود تا بیشتر به سمت کالای ایرانی سوق پیدا کنیم و می توان تحریم ها را نقطه عطفی برای رشد و پیشرفت داخلی قرار داد و کشوری موفق است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
وی اظهار داشت: با حمایت از کالای ایرانی، چرخ تولید به حرکت در می آید و شاهد اشتغال فراگیرخواهیم بود.
صادقی فر با اشاره به اینکه با افزایش 20 درصدی خرید پوشاک داخلی 500 هزار شغل جدید در کشور ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران قبل از پیروزی انقلاب برای اینکه انقلاب به ثمر بنشیند بسیار فعال عمل کرد و در جنگ تحمیلی و دوران سازندگی درخشید.
معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جامعه ای که با قرآن عجین شود،
کمتر آسیب می بیند، بیان داشت: در طول یک سال و نیم گذشته 3 دوره رقابت های سراسری قرآن کریم در حوزه کارگری کشور برگزار شده است.
سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری با 270 نفر از کارگران سراسر کشور در 2 بخش بانوان و آقایان به مدت 3 روز در البرز برگزار شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.