مهدی ژاله چیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اجرای این طرح در سال 92، تا کنون 575 هزار و 562 فقره کارت ملی هوشمند در زنجان صادر شده است که این میزان 68 درصد کل جمعیت واجد شرایط در این استان را شامل می شود.
وی اظهار کرد: طبق برنامه اردیبهشت امسال برای 36 هزار و 384 نفر از متقاضیان در استان کارت ملی هوشمند صادر شد که این تعداد در خرداد 19 هزار و 309 فقره بود.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: طی سه ماهه پایانی سال گذشته و 2 ماه اول امسال شمار متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند در استان روند افزایشی داشت که این ترافیک بالا مشکلاتی را موجب شده بود.
ژاله چیان افزود: هم اکنون با سازو کارهای فراهم شده و تغییرات نرم افزاری، فرآیند ثبت نام کارت ملی هوشمند در یک روز انجام و از اتلاف وقت جلوگیری می شود.
وی اظهار کرد: صدور این کارت پس از ثبت نام متقاضی در کمتر از یک ماه انجام می شود.
به گفته این مسئول، از جمعیت یک میلیون و 57 هزار و 461 نفری این استان شمار افراد واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند به 850 هزار و 225 نفر رسیده است.
به گزارش ایرنا، اداره کل ثبت احوال استان زنجان برای رفاه شهروندان ایستگاه های محل ثبت نام کارت ملی هوشمند شامل 14 اداره تابعه، 18 دفتر پیشخوان دولت و 12دفتر پستی ایجاد کرده است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.