مهدی ژاله چیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از جمعیت یک میلیون و 57 هزار و 461 نفری این استان شمار افراد واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند به 850 هزار و 225 نفر رسیده است.
وی اظهار کرد: تا کنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 528 هزار و 446 فقره کارت ملی هوشمند در این استان برای متقاضیان واجد شرایط صادر شده که این روند از آغاز سال جاری استقبال مناسب بوده است.
ژاله چیان خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ماه گذشته 26 هزار و 945 فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این استان صادر شد که این تعداد طی اسفند 96، 35 هزار و 268 فقره کارت بود.
وی بیان کرد: ماهانه 57 هزار فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این استان صادر می شود و با توجه به استقبال خوب مردم در ماههای ابتدایی سال، آنگونه که باید و شاید چشمگیر نبوده است.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: هیات دولت با توجه به روزهای پایانی سال گذشته و تراکم کاری بالا در ثبت نام و صدور کارت های ملی هوشمند؛ با هدف ایجاد آرامش و رفاه خاطر مردم اجرای این طرح را تا پایان خرداد تمدید کرد.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل ثبت احوال استان برای رفاه خاطر شهروندان ایستگاههای محل ثبت نام کارت ملی هوشمند شامل ادارات تابعه، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی را به 44 ایشتگاه افزایش داده است.
ژاله چیان افزود: استقبال جمعیت ساکن در مناطق روستایی برای ثبت نام کارت هوشمند ملی چشمگیر بوده اما همچنان در شهرها استقبال چندانی وجود ندارد.
وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه تلاش می شود فرآیند ثبت نام و صدور این نوع کارت در کمترین زمان ممکن انجام شود و عموم مردم در مهلت یاد شده برای ثبت نام پیشقدم شوند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.