به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ابهر با تقدیر از تلاش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای توزیع اعتبارات، افزود: امسال پروژه هایی که ضرورت و امکان اجرایی شدن دارند در دستور کار قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه هدف دولت تخصیص کامل اعتبارات مصوب است اظهار کرد: سال های گذشته اعتباراتی مصوب می شد که در عمل بصورت کامل تخصیص نمی یافت.
این مسئول یادآور شد: به علت محدودیت های مالی، دولت نمی تواند پروژه جدیدی را آغار کند مگر اینکه ضرورت خاصی داشته باشد اما پروژه های نیمه کاره بسیاری در شهرستان وجود داشت که خوشبختانه یکی پس از دیگری به بهره برداری می رسند.
وی با بیان اینکه مهمترین پروژه عمرانی منطقه، آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره است، خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص اعتبار این پروژه 100درصد بوده و تا پایان تیر ماه به صورت موقت و آزمایشی به بهره برداری می رسد تا مشکلات شهرستان در حوزه آب شرب کاهش یابد.
فرماندار ابهر ابراز کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم ابهر ورزشگاه سه هزار نفری در منطقه شناط است که باید اردیبهشت امسال به بهره برداری می رسید که به دلیل طولانی شدن زمان اجرا همچنین تغییر و تعدد پیمانکاران مشکلات اساسی در مسیر تکمیل پروژه ایجاد شد که هم اکنون تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است.
وی یادآور شد: پروژه های استخر هیدج و صائین قلعه قبل از مشخص شدن میزان اعتبارات با ترک تشریفات به پیمانکار واگذار و اجرای پروژه ها آغاز و تا دهه فجر امسال تحویل خواهد شد.
حیدری با تقدیر از اداره هایی که پیگیر دریافت اعتبارات ملی هستند، بیان کرد: در جذب اعتبارت ملی در حوزه راه شهرستان بسیار موفق عمل شد و با توجه به پایین بودن میزان اعتبارات استانی نسبت به اعتبارات ملی، انتظار می رود همه دستگاه ها برای جذب اعتبار ملی تلاش کنند.
فرماندار ابهر تصریح کرد: برای شهر ابهر 2 بافت فرسوده و یک بافت ناکارآمد شهری در نظر گرفته شده همچنین بافت روستایی شریف آباد به شهر ابهر الحاق شده است.
وی تاکید کرد: متاسفانه در جذب اعتبارت ملی در بخش راه و شهرسازی ضعیف عمل شده است که باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات ملی مشکلات این بخش حل شود.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.