داود شایقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تابلو در چهار نقطه شهر نصب شده ولی بدلیل برخی ناهماهنگی ها هنوز فعال نشده است.
وی تکمیل راه آهن اردبیل را یکی از خواسته های اصلی مردم دانست و افزود: دولت تدبیر و امید بر اتمام این طرح تاکید دارد و مقرر است تا سه سال آینده به بهره بردراری برسد .
وی بیان کرد: راه‌آهن اردبیل سال گذشته 860 میلیارد ریال اعتبار مصوب داشت که با تخصیص 100 درصدی آن این طرح فعال شده و مجددا یک هزار میلیارد ریال نیز در اختیار راه و شهرسازی و شرکت ساخت راه‌آهن قرار گرفت تا با کمک پیمانکاران و تعهد آنها مبنی بر پیشرفت طرح به صورت جدی انجام شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: استاندار اردبیل با توجه به صبغه کار عمرانی و فعالیت‌های متعدد در این بخش به عنوان مطالبه اصلی مردم طرح راه‌آهن را در اولویت جدی قرار داده و با رایزنی هایی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه شده قرار بر این است تا برای این طرح اعتبار ویژه اختصاص یابد.
شایقی اضافه کرد: در حوزه راه، آب و بخش کشاورزی استان طرح های متعدد و زیربنایی در حال اجراست که در بین این طرح ها راه‌آهن از اهمیت و اولویت خاص برخوردار می باشد.
وی با بیان اینکه تکمیل راه‌آهن اردبیل بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اظهار کرد: در حال حاضر تمام قطعات طرح فعال است.
عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از 12 سال پیش شروع شده و تاکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.