معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام دو پروژه سالن شش هزار نفری و تالار فرهنگ سنندج اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار از سالن ۶ هزار نفری گولان و مجتمع تالار فرهنگ در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل پروژه نیمه تمام مجموعه ورزشی ۲۲ گولان به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، که مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات ملی تامین و تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: اهمیت اتمام پروژه به حدی است که تخصیص ۱۰۰ درصدی امسال را زودتر از موعد به استان واگذار کردیم.

نمکی عنوان کرد: مقرر شد طی نشستی که در هفته آینده با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه و نیز پیمانکار و شرکت متولی ساخت مجموعه برگزار می شود، چالش های فنی و مالی مجتمع بررسی و مرتفع شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان هم از کم توجهی شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور به این مجموعه ورزشی انتقاد کرد و گفت: انتظار داریم این شرکت در زمینه تخصیص اعتبار، همکاری بیشتری داشته باشد.

بهرام نصراللهی زاده افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان مطالبات شهرداری از این پروژه ورزشی را پرداخت کرد تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کنند.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مجتمع تالار فرهنگی _ هنری سنندج، گفت: با توجه به اینکه کردستان یکی از استان های هنرمند خیز و هنرمند پرور است، درصددیم با تامین اعتبار این پروژه هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

نمکی تصریح کرد: بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه روند تکمیل پروژه نیاز است، که مقرر شد از محل کمک های ملی و استانی ضمن تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه کردستان جزو استان های با اولویت در بحث تامین اعتبار است، خاطر نشان کرد: با تزریق سرمایه می توانیم شاهد اتمام پروژه در سال آینده و در هفته دولت باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.