به گزارش ایرنا، حسن کریمی روز پنجشنبه در نشست با استاندار قزوین افزود: تکمیل هرچه زودتر سالن های 6 هزار نفری در دست ساخت از جمله در استان های گلستان، فارس،خراسان رضوی و قم را با وجود کمبود اعتبارات در دستور کار خود قرار داده ایم.
وی ادامه داد: راه اندازی سالن چندمنظوره 6 هزار نفری قزوین نیز از اهمیت بالایی برای ورزشکاران این خطه برخوردار است و می تواند در زمینه های مختلف موجب رشد و ارتقا ورزش این استان شود.
کریمی همچنین گفت: ستاد فجر چهلم برای دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شده است و در این راستا باید هرچه سریعتر پروژه های شاخص در کشور برای بهره برداری در این ایام آماده شوند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه پیمانکار تعیین شده برای سالن 6 هزار نفری در استان قزوین با وجود گذشت چهار ماه از زمان قرارداد اقدام جدی نداشته است و باید برای بهره برداری این طرح تا دهه فجر به شکل جدی تر وارد عمل شود.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همچنین با اشاره به نواقص مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین، گفت: این مجموعه درسال های گذشته تکمیل شده و به اداره کل ورزش و جوانان تحویل داده شده است اما اکنون مشکلات مختلفی از قبیل پوسیدن صندلی ها و ریزش آب در بعضی نقاط آن وجود دارد که آماده رفع آنها هستیم.
کریمی در خصوص مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین نیز گفت: باید طرح مسئولان استانی برای تبدیل بخشی از این مجموعه به واحدهای تجاری را مورد بررسی قرار بگیرد و به نظر می رسد با لحاظ نمودن موارد قانونی، تغییر کاربری بخشی از فضای مازاد این مجموعه برای انتفاع ورزش استان بلامانع باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان قزوین نیز در این دیدار گفت: در راستای حل مشکلات ورزش استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام امروز با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس از چند پروژه شاخص بازدید شد.
عباس علایی مقدم افزود: احداث سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی به ترتیب با 10 هزار و 7 هزار متر مربع مساحت از سال 86 کلید خورده اند ولی طی این سالها پیشرفت محسوسی نداشته اند.
وی با بیان اینکه از معدود استان هایی هستیم که سالن 6 هزار نفری ندارد،افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبار و رفع کاغذبازی های اداری گره تکمیل این پروژه ها گشوده شده و بزودی شاهد افتتاح آنها باشیم.
علایی مقدم اضافه کرد: در سال جاری 10 پروژه ورزشی با اعتبارت استانی و منابع وزارت خانه در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد و انتظار داریم پروژه های شاخص استان نیز در این مدت تکمیل و آماده بهره برداری شوند.
وی ادامه داد:تکمیل سالن سنگنوردی مینودر، رفع نواقص مجموعه ورزشی شهید رجایی و بهسازی و انتقال ساختمان اداره کل ورزش و جوانان از جمله دیگر درخواست های استان است که امیدواریم با تامین اعتبار در این زمینه اقدام شود.
در پایان این نشست مقرر شد تکمیل سالن 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی قزوین در فهرست پروژه های فجر چهلم قرار بگیرد تا با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان روند تکمیل آنها سرعت بیشتری به خود بگیرد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.