در این اطلاعیه که روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: با توجه به دریافت گزارشی در خصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز در روستای سفید کمر شهرستان ایجرود، بلافاصله کارشناسان ذیربط از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و شهرستان ایجرود به روستای مورد نظر اعزام و موضوع تنبیه با حضور اولیای دانش آموز و مدرسه مورد بررسی قرار گرفت.
معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به ممنوعیت قطعی هر نوع تنبیه بدنی و غیربدنی توسط کادر آموزشی اشاره کرده و گفت: به یقین طبق قانون با قاطعیت با خاطیان برخورد خواهیم کرد.
اصغر بیات ادامه داد: هیات رسیدگی به تخلفات اداری برای هر نوع تنبیهی از سوی معلم و کادر آموزشی مجازاتی در نظر گرفته و مدافع حقوق دانش آموز است.
وی خاطرنشان کرد: درباره موضوع مدرسه روستای سفیدکمر، الان نمی شود نظری داد و آن را تایید یا رد کرد، اما می توانم بگویم، این هیات در برخورد با کارمند خاطی، تا حد اخراج وی هم اجازه دارد.
پدر محمد (دانش آموز تنبیه شده) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، جریان مضروب شدن فرزندش را اینطور بیان کرد: پسرم با همکلاسی اش که پسر معلم و مدیر مدرسه روستایمان است، مشغول بازی فوتبال بودند، که بر اثر تنه حین بازی دوستش زمین می خورد.
وی افزود: معلم که شاهد زمین خوردن پسرش بوده، به سمت محمد رفته و با ضربه ای به گردنش او را به زمین انداخته و با پا به به صورت محمد ضربه می زند.
پدر این دانش آموز اظهار کرد: امروز محمد را نزد دکتر برده ایم، برای شکایت علیه معلم منتظر اعلام نتیجه پزشک قانونی هستیم.
شهرستان ایجرود با 40 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب مرکز استان زنجان واقع است.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.