سرهنگ رمضان آفریدون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعت 8 صبح فردا /22 بهمن جاری/ به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی و ضریب ایمنی و ترافیکی بیشتر، پلیس راهور زنجان تدابیر و تمهیدات لازم ترافیکی پیش بینی کرده است.
وی اظهار کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی مستقر خواهند شد تا هیچگونه مشکلی برای شرکت کنندگان در مراسم بوجود نیاید.
آفریدون افزود: این طرح ترافیکی از میدان 15 خرداد تا تقاطع صدرجهان اعمال می شود و همچنین در دیگر مسیرهای منتهی به این مراسم، تردد خودروها ممنوع خواهد بود.
وی از کسانی که خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی پارک کرده اند خواست تا ساعت هفت صبح نسبت به جابجایی خودرو اقدام کنند که در غیر این صورت عوامل پلیس راهور خودروهای آنان را با جرثقیل به پارکینگ پلیس منتقل خواهند کرد.
آفریدون از رانندگان وسایط نقلیه خواست برای آرامش خاطر شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با دقت بیشتری رعایت و از تردد در مسیرهایی که از سوی پلیس محدودیت ترافیکی اعلام می شود، اجتناب کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر زنجان از ساعت 8:30از چهارراه امیرکبیر به سمت امام زاده سیدابراهیم (ع) انجام خواهد شد.
سیدسعید حسینی افزود: سردار سرلشکر 'محسن رضایی' دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنران این مراسم خواهد بود.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اورژانس استان زنجان برای امنیت خاطر بیشتر شرکت کنندگان در مراسم در آماده باش کامل خواهند بود.
دکتر اصغر جعفری افزود: علاوه بر آماده باش 52 پایگاه شهری و جاده ای و همچنین اورژانس هوایی تعداد 13 دستگاه آمبولانس نیز به صورت سیار در مسیرهای راهپیمایی حضور خواهند داشت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زنجان، چهار راه امیرکبیر، سبزه میدان، میدان انقلاب و تقاطع صدرجهان را محل استقرار آمبولانس ها در شهر زنجان اعلام کرد و اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز آماده ارایه خدمات اورژانسی خواهد بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.